موز خشک عمده محلی برای رشد مار کبری

موز خشک عمده بسیار دلچسب و خوشمزه است. به نظر می رسد کودکانی که با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند از این جنبه به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پدربزرگ و مادربزرگ آسیب پذیرتر هستند:

اکثریت (57٪) مراقبان ظرفیت ارائه دو تا سه وعده غذایی در روز برای فرزندان خود را گزارش کردند، زیرا اقلیت (43٪) محدودیت یک تا دو وعده غذایی در روز را گزارش کردند.

برای فقیرترین افراد، صبحانه می تواند فقط چای باشد یا اصلاً هیچ. همه شرکت‌کنندگان گزارش کردند که تجربه کرده‌اند که موز برای بچه‌ها ارزش غذایی می‌افزاید، و برای برخی نیز تسکین دهنده وضعیت ناامن غذایی آنها بود:

همه شرکت کنندگان گزارش کردند که TBP سلامت جسمانی کودکان را بهبود می بخشد. تغییراتی مانند افزایش وزن، پوست صاف، هضم بهتر، افزایش خواب و ایمنی بالاتر ذکر شد. مادر دختری که معمولاً مریض می‌شد، می‌گفت که موز به سلامت دخترش کمک کرد:

برخی از والدین و هر دو معلم گزارش دادند که در سلامت کودکان این مدرسه در مقایسه با مدارس همسایه تفاوت های مشهود و قابل توجهی وجود دارد و والدین کودکان آن مدارس اکنون به همین دلیل می خواهند فرزندان خود را به این مدرسه منتقل کنند.

علاوه بر این، همه شرکت‌کنندگان گزارش دادند که موز نشاط، قدرت و انرژی کودکان را برای فعالیت‌های روزانه فراهم می‌کند. معلمان همچنین بهبود در کلاس پیش دبستانی را از آغاز TBP گزارش کردند:

علاوه بر این، مراقبان و معلمان گزارش دادند که موز باعث بهبود یادگیری، بازی و تمرکز کودکان در مدرسه و خانه می شود. معلمان همچنین افزایش حضور در کلاس و بهبود عملکرد در مدرسه را پس از اجرای TBP گزارش کردند.

hemes.25

همه شرکت‌کنندگان به بهبود سلامت جسمانی کودکان پس از شرکت در TBP اشاره کردند. یافته‌های کشورهای کم‌درآمد و متوسط از ارتباط بین سوءتغذیه مزمن و رشد ضعیف کودکان حمایت می‌کنند.

تغییرات سلامتی مشاهده‌شده ممکن است به مواد مغذی تثبیت‌کننده موز در بدن مرتبط باشد، زیرا بسیاری از این کودکان قبلاً در معرض کمبود تغذیه‌ای قرار داشتند.