معرفی کاشی و سرامیک یزد با برترین برندها از نمایندگی های معتبر

امروزه کاشی و سرامیک یکی از اقلامی است که در ساخت و ساز خانه ها و ساختمانهای زیادی کاربرد دارد. کاشیها و سرامیکها در انواع طرحها و سایزهای متنوع و گوناگون تولید می شوند. کاشیها و سرامیکها در انواع برندها تولید و عرضه می شوند؛ ما اینجا میخواهیم درباره ی کاشی و سرامیک یزد با برترین برندها از نمایندگیهای معتبر صحبت کنیم.

معرفی کاشی و سرامیک یزد با برترین برندها از نمایندگی های معتبر

کاشی و سرامیک یزد

کاشی و سرامیک یزد کاشی و سرامیک یکی از پرکاربردترین مصالحی است که در ساختمان به کار می رود. کاشی و سرامیک در آشپزخانه، حمام و دستشویی، پارکینگ و حتی نمای ساختمان هم به کار می رود. مقاومت فیزیکی بالا، مقاومت در برابر یخ زدگی و ضد حریق بودن از عواملی هستند که باعث شده اند این محصول پرکاربرد باشند. از جذابیتهای کاشی و سرامیک این است که، در طرحها و رنگهای مختلف تولید می شوند و مشتری می تواند طبق سلیقه ی خود آن را انتخاب کند.

خرید این محصول باتوجه به تنوعی که در بازار دارد معمولا کار سختی است. شرکت کاشی و سرامیک میبد یزد یکی از فعال ترین شرکتها در زمینه ی کاشی و سرامیک است که محصولاتی بسیار باکیفیت و تنوع بالا دارند و محصولات آنها بسیار پرفروش اند.

کاشی و سرامیک یزد یکی از بهترین نوع سنگهای ساختمانی است که دارای کیفیتی عالی و طرحهای لوکس و زیبا است. همانطور که می دانید سنگ یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است که استفاده از آن الزامی است. سنگهای ساختمانی در زیبایی و جلوه ی ساختمان موثر هستند و همچنین سنگها عمر طولانی ای دارند پس باید از سنگهایی با کیفیت عالی استفاده کرد. سنگهای ساختمانی دارای طیفهای گسترده ای هستند و از نظر شکل و طراحی با هم متفاوت اند. کاشی و سرامیک یزد یکی از شناخته ترین مدل کاشی و سرامیک از نظر کیفیت و طرح می باشد و شهرت جهانی دارد. کیفیت کاشی و سرامیک یزد به همه ثابت شده است و کیفیتی منحصر به فرد دارد.

بررسی ویژگیهای کاشی و سرامیک یزد:

مقاومت در برابر آب: یکی از مزیتهای مهم کاشی و سرامیک قابلیت ضد آب بودن آن است که با اطمینان خاطر می توان گفت که می توانید از آن در نصب نمای ساختمان و سرویس بهداشتی استفاده کرد چون، در اثر برخورد با آب اجازه نمی دهد که آب به منافذ آن نفوذ پیدا کند و دچار ترک خوردگی، شکستگی یا فرسودگی شود.

مناسب برای تمامی آب و هوا: از دیگر مزیتهای این کاشی و سرامیک این است که در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاوم است. مثلا این محصول در مناطق بسیار سرد و یخبندان مناسب است و در اثر سرما و بارش برف و باران فرسوده و خراب نمی شود همینطور، این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرمای زیاد مقاوم است و دچار تغییر رنگ نمی شود.

با استفاده از کاشی و سرامیک یزد در کف ساختمانهای اداری، تجاری و مسکونی و غیره احتمال لیز خوردن افراد به صفر می رسدچون، طوری طراحی شده است که مثل سایر سرامیکها لغزنده نیست و از لیز خوردن جلوگیری می کند.

ضخامت: این نوع کاشی و سرامیکها از نظر ضخامت بین 5 تا 15 سانتی متر هستند که با توجه به مکان مورد نظر استفاده می شوند.

ابعاد: این محصول از ابعاد استانداردی مثل 30*30، 60*60، 60*120، 30*90 و غیره برخوردار است و طبق سلیقه ی هر شخص استفاده می شود.

کاشی و سرامیک از نظر کیفیت به دو دسته تقسیم می شوند؛ سرامیکهای براق و سرامیکهای مات که با توجه به سلیقه ی افراد انتخاب می شود.

کاشی و سرامیک براق: این نوع از کاشی و سرامیک به صورتی است که لایه ای براق روی آن را تشکیل داده است و جذابیت زیادی به کاشی می بخشد. این نوع کاشیها در فضاهای اشرافی و فضاهایی که قصد دارید در معرض دید باشد انتخابی مناسب و عالی است.

کاشی و سرامیک مات: این نوع کاشی و سرامیک از نمونه های رایج از کاشی و سرامیک است که حالت و رنگی خنثی دارد.

کاشی و سرامیک از نظر سبک هم دارای زیر شاخه های متنوعی هستند مثل: کاشی و سرامیک سبک کلاسیک، کاشی و سرامیک طرح مدرن، کاشی و سرامیک طرح سنتی، کاشی و سرامیک طرح فانتزی.

کاشی و سرامیک کلاسیک و مدرن برای مکانهای تجاری، دفترهای کاری، شرکتها و مجتمعهای تجاری مناسب هستند؛ کاشی و سرامیک سنتی و کلاسیک برای کافیشاپها و قهوه خانه ها مناسب است که فضای دنج به وجود می آورد؛ کاشی و سرامیک مدرن و فانتزی برای تالارها، اداره ها، بانکها، شرکتها، ساختمانهای مسکونی، رستورانها و غیره مناسب اند.

آشنایی با طرحهای پر طرفدار کاشی و سرامیک:

کاشی و سرامیک طرح آجری: این طرح یکی از جذاب ترین نمونه ها است که جزو سبک کلاسیک است و معمولا رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره دارد.

کاشی و سرامیک فانتزی: این طرح از طرحهای پرطرفدار است که معمولا رنگهای شاد و طرحهای سه بعدی دارند که، از طرحهای سه بعدی می توان در آشپزخانه، حمام و دیوار پذیرایی استفاده کرد.

کاشی و سرامیک ساده: این طرح از کاشی و سرامیک همواره مورد محبوبیت افراد زیادی است که جزو سبک مدرن است و تنوع رنگ زیادی دارد که از جمله ی آنها سفید، طوسی، مشکی و غیره است که می توان آنها را طبق سلیقه انتخاب کرد.

سرامیک طرح پارکت: پارکتها قیمت بالایی دارند که همه افراد قادر به خریدن آن نیستند. این طرح یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین طرحها است که جذابیت زیادی به فضای ساختمان می بخشد.

انواع کاشی و سرامیک یزد: کاشی و سرامیک نمای ساختمان، کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، کاشی و سرامیک آشپزخانه، کاشی و سرامیک کف.

خرید کاشی و سرامیک از تولید کننده ی معتبر: خرید اینترنتی یکی از روشهای آسان و راحت است که نیازی به خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه ی زیاد ندارد و برای همین مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد.

از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید انواع کاشی و سرامیک یزد از فروشگاه ها و کارخانه ها باید به نکاتی توجه کرد:

میزان جذب آب کاشی، جنس کاشی، درجه ی ساییدگی کاشی، لوگوی شرکتهای تولید کننده ی درجه کاشی از جمله این نکات است که باید به آن توجه شود.

یکی از برندهای کاشی یزد که شهرت زیادی دارد شرکت کاشی الماس کویر یزد است که از معتبر ترین برندهای کاشی و سرامیک یزد است و فعالیت زیادی در این زمینه دارد.