خرید کاشی و سرامیک طرح سنتی با طرح دلخواه شما

مصالح ساختمانی مورد استفاده برای پوشاندن دیوار و کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه و استخر عموماً کاشی و سرامیک می باشد. این محصولات در رنگ ها، مدل ها و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در این مقاله، قصد داریم پیرامون مراکز خرید کاشی و سرامیک طرح سنتی به تفصیل صحبت کنیم.

خرید کاشی و سرامیک طرح سنتی با طرح دلخواه شما

کاشی و سرامیک طرح سنتی

کاشی و سرامیک طرح سنتی مصالح ساختمانی موجود در بازار شامل انواع سنگ، سرامیک، گرانیت، کاشی، آجر، موزاییک و سنگ های اسلب می باشد.

اما آن نوع مصالحی که برای پوشش دادن دیوارها و کف مکان هایی از جمله آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، استخر، جکوزی و سونا مورد استفاده قرار می‌ گیرد صرفاً به کاشی و سرامیک محدود می شود.

کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار انواع و اقسام مختلفی دارند. این کالاها از حیث رنگ، مدل، طراحی، ساده یا برجسته بودن و همچنین ابعاد، ضخامت و درجه کیفی طیف گسترده‌ ای از تنوع را به خود اختصاص می‌ دهند.

آن نوع کاشی و سرامیکی که در این مبحث کانون اصلی توجه ما قرار گرفته است کاشی و سرامیک با طرح سنتی می باشد.

قبل از آن که در مورد ویژگی ها و خصوصیات انواع کاشی های طرح سنتی صحبت کنیم، لازم است تا ابتدا اطلاعات کلی در خصوص مشخصات انواع کاشی و سرامیک ارائه نماییم.

ارائه چنین مشخصاتی در خصوص این محصولات باعث می‌ شود تا تمایز میان کاشی ها و سرامیک هایی که طراحی سنتی دارند با سایر انواع این محصولات به طور کامل و واضح مشخص شود. کاشی و سرامیک ابعاد و اندازه های مختلفی دارد.

این محصولات از اندازه های بسیار کوچک در حد چند میلی متری تا ابعاد بسیار بزرگ در اندازه های ۴۰ سانتی متر در ۴۰ سانتیمتر و شاید کمی بزرگ تر تولید و به بازار مصالح ساختمانی و لوازم بهداشتی ساختمان عرضه می شود.

انواع کاشی هایی که در بازار وجود دارد از کاشی های سفید با طرح ساده اما درخشنده و صیقلی گرفته تا کاشی های طرح برجسته و یا رنگی اما زمینه ساده موجود می باشد.

تنوع کاشی و سرامیک به اندازه‌ ای است که می‌ تواند پاسخگوی هر نیازی بوده و مطابق با هر سلیقه‌ ای انتخاب شود.

یکی از انواع کاشی هایی که دارای طرح و تنوع رنگ بندی بسیار زیادی می باشد کاشی با طرح سنتی است.

این کاشی ها در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ موجود بوده و رنگ زمینه آنها اغلب آبی و سبز می باشد.

طرح های مختلفی که برای انواع کاشی های سنتی وجود دارد هر یک با نام خاصی شناخته می شود.

به عنوان نمونه، می توان به کاشی طرح کژال، کاشی با طرح خشت، کاشی با طرح مترو، کاشی با نقش اسلیمی، کاشی با نقش اسپانیایی، کاشی با نقش مراکشی و کاشی با انواع نقش های ایرانی و مذهبی یا اسلامی اشاره کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های کاشی های طرح سنتی این است که این کاشی ها نقش های مختلفی دارند که این نقش ها به صورت ساده یا برجسته روی زمینه کاشی طراحی‌ شده‌ اند.

افزون بر این، رنگ هر نقش با رنگ پس زمینه آن کاملاً متفاوت می باشد. به عنوان مثال، نقش کاشی ممکن است به رنگ زرد، قرمز و یا صورتی بوده اما پس زمینه آن در اغلب موارد آبی و سبز باشد.

برخی از کاشی های سنتی فاقد طرح هستند و به صورت یک مربع با ابعاد خاص به رنگ های سبز یا آبی تولید شده و مورد استفاده واقع می شود.

از مشخصه های بارز این محصولات می توان به موارد ذیل اشاره کرد. در واقع، باید گفت که سرامیک و کاشی سنتی کف پوشی مستحکم است.

از این رو، در طراحی تمام سبک های معماری این نوع کاشی محبوبیت خاصی دارد.

در منازل، رستوران ها، مکان های عمومی پر تردد و حتی در فضاهایی از جمله حمام ها و گرمابه های عمومی و یا حمام های تاریخی که دارای بازدید هستند این کاشی قابل استفاده است.

داشتن طرح ها و الگوهای متنوع و زیبا به گونه ای که قیمت کاشی منصفانه باشد حائز اهمیت بسیار است. خرید کاشی و سرامیک کف حتی با طرح سنتی باید از هر جهت مناسب و استاندارد باشد.

علت این امر آن است که محصولاتی که به عنوان کاشی مورد استفاده قرار می‌ گیرند اغلب در مکان هایی که یا تردد بالایی وجود دارد و یا عمدتاً مرطوب است قابل استفاده هستند.

به همین علت، ضخامت، ضریب اصطکاک، ترکیبات و متریالی که در تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته است باید مقاوم در برابر رطوبت، نفوذ آب و ضربه باشد.

از آنجا که بیشترین استفاده و کاربرد از کاشی هایی که دارای طرح های سنتی هستند برای باز سازی و مرمت اماکن تاریخی پر بازدید است، لازم است تا ضخامت، استحکام و درخشندگی این کاشی‌ ها بالا باشد.

به عبارت دیگر، بایستی که این پارامترها به گونه ای باشد که پس از باز سازی و در معرض دید عوام قرار گرفتن، ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد.

درجه کیفی کاشی های طرح دار سنتی هر قدر بالاتر باشد، طول عمر و مقاومت آنها به همان اندازه بیشتر خواهد بود.

برای تهیه و خرید این محصولات به شیوه عمده و متری کافی است به آن دسته از مراکز و فروشگاه‌ هایی مراجعه کنید که انواع کاشی ها با طرح های مختلف را در اختیار دارند.

لطفاً توجه داشته باشید در صورتی که قصد خرید اینترنتی این کالا را دارید، حتماً ابتدا و پیش از هر اقدامی، از درجه اعتبار آن مرکز و فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

پس از آن اقدام به خرید نمایید. یکی از مراکزی که بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع کاشی و سرامیک با این طرح را با نازل ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد متعلق به شرکت ما می باشد.

در فروشگاه ما شاهد انواع محصولات مصالح ساختمانی و بهداشتی هستید که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا صادراتی نیز محسوب می‌ شوند.

در پایگاه اینترنتی مرکز ما می توانید بهترین کاشی های سنتی را با جدیدترین مدل ها و طرح ها مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را به تعداد دلخواه سفارش دهید.

لطفاً پس از خرید محصول، کد پیگیری مرسوله را که برای شما به منزله تکمیل فرآیند خرید نمایش داده می شود در اختیار داشته باشید.

مادامی که مرسوله برای شما ارسال نشده است، لطفاً در حفظ و نگهداری این کد کوشش به خرج دهید.