تبدیل چرم گاوی ضخیم به چاقو های زد کندی

علائم چرم گاوی ضخیم: علائم ظریف روی چرم شبیه به اثر انگشت است. آنها چرم اصل را از مواد ساخت بشر متمایز می کنند. علائم دیگری که روی سطح چرم ظاهر می شوند عبارتند از خراش های بهبود یافته، آثار سیم خاردار، چین و چروک، مارک ها و سوراخ های حشرات.

عیوب ناخالص معمولاً از محصول نهایی حذف می شوند. چرم‌های ارزان‌تر نسبت به چرم‌های درجه یک نشانه‌های بیشتری دارند.

چرم NU-BUK: چرم خالص آنیلین است که کمی چرت دارد، اما جیر نیست. Nu-Buks چرم هایی با دانه های درجه یک هستند که دوام بیشتری نسبت به جیر دارند (که از قسمت گوشتی پوست ساخته شده اند).

آنها به رنگ آنیلین هستند، اما از آنجایی که پوشش بالایی ندارند، ممکن است با یک ماده شیمیایی که مقاومت در برابر آب و لکه را افزایش می دهد، درمان شوند.

چرم نوبوک را باید با برس زدن گهگاهی الیاف به شدت با برس جیر حفظ کرد. می توان از یک پارچه سفید مرطوب برای تمیز کردن ریزش ها استفاده کرد که سپس می توان آن را خشک کرد. پاک کننده های تخصصی موجود است. از صابون ها باید اجتناب شود.

FINISH برهنه: چرمی است که معمولاً رنگ آمیزی می شود، اما دارای پوشش محافظ کمی یا بدون پوشش برای جلوگیری از ترک خوردن، ترک خوردن یا لکه شدن است.

PATINA: درخشندگی که به طور طبیعی با پیر شدن چرم های بدون روکش ایجاد می شود.

PIGMENT FINISH: رنگ آمیزی پوست با استفاده از پوششی حاوی رنگدانه های مات. استفاده از رنگدانه ها یکنواختی سایه و مقاومت در برابر محو شدن و همچنین افزایش مقاومت در برابر لکه و خاک را تضمین می کند.

آبکاری: فرآیندی که سطح تمام شده چرم را صاف می کند یا جلوه های سطح برجسته ایجاد می کند.

آنیلین محافظت شده: چرم آنیلین محافظت شده ارزان تر و رایج تر از چرم آنیلین خالص یا نیمه آنیلین است. رنگ آن سازگارتر است زیرا با رنگدانه های محافظ پوشانده شده است.

علائم طبیعی چرم کمتر قابل توجه است. این چرم های محافظت شده رنگدانه بیشتری نسبت به چرم نیمه آنیلین دارند و در واقع راحت تر از چرم آنیلین خالص تمیز می شوند زیرا رنگدانه های سطحی آب و لکه ها را دفع می کنند.

چرم PU: چرم تقسیم شده را ببینید.

PULL-UP: چرم رنگ شده با آنیلین با روکش روغنی یا موم شده که در طول فرآیند روکش کاری محکم کشیده می‌شود و مناطقی را ایجاد می‌کند که با کشیده شدن سبک‌تر می‌شوند. این نتیجه به عنوان pull-up شناخته می شود.

آنیلین خالص: چرمی که آنیلین رنگ شده است اما با رنگدانه‌ای روکش نشده است. تمام خصوصیات و نشانه های طبیعی را نشان می دهد.